Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Zadzwoniłam na błękitną linię 9393, ponieważ usłyszałam iż telekomunikacja wprowadziła nowe plany telefoniczne. Chciałam poznać nową ofertę i dokonać ewentualnej zmiany planu na bardziej korzystny. Mój telefon odebrał Grzegorz K.. Powitał mnie w sposób standardowy, i zapytał w czym może pomóc. Powidziałam że chciałabym zmienić plan telefoniczny na bardziej dostosowany do moich potrzeb. Pan Grzegorz wymienił 3 nowe plany i podał ich główne cechy. Niestety mimo przeglądania mojego konta bilingowego nie potrafił zaproponować mi odpowiedniego planu sugerując, że to ja podejmuję decyzję i mogę wybrać z trzech nowych planów. Niestety ja również nie potrafiłam podjąć decyzji, ponieważ znałam tylko cechy planów, nie zostały one zamienione na korzyści. Pan Grzegorz na podsumowują cała rozmowę zapytał któy plan telefoniczny powinien aktywować,niestety powiedziałam że nie wiem i że się zastanowię. Pożegnanie również było standardowe.