Opinia użytkownika: Małgorzata_35
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu 14 października br. udałam się do Hipermarketu Carrefour aby wykorzystać wylosowane parę dni wcześniej w konkursie zrealizowanym przez sklep, "nagrody za kody". Każdy zakup powyżej 20 zł jest nagradzany kuponem, pod którym może być ukryta nagroda pieniężna, doładowanie telefonu itp. Udało mi się wygrać dwa bony prezentowe o wartości 15 zł, które chciałam wykorzystać na zakupach. Zapytałam osobę w Punkcie Obsługi Klienta czy mogę je wykorzystać przy zakupach i otrzymałam odpowiedź, że nie, że dopiero za tydzień ponieważ dopiero po tygodniu bony będą aktywne. Nie zaufałam pracownikowi ponieważ sklep wykazał się już kilkakrotnie w moich oczach brakiem kompetencji i spróbowałam mimo wszystko zapłacić za część zakupów tymi bonami w kasie i udało się co udowodniło, że pracownik sklepu się mylił. Za pozostałą część zakupów chciałam zapłacić kartą kredytową ale otrzymałam informację od kasjerki sklepu, że nie mogę tego zrobić ponieważ terminale bankowe są zablokowane i karty nie przechodzą. Poprosiłam o spróbowanie mimo wszystko wykonania operacji i udało się.