Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dokonywałam zmiany nazwiska w systemie do mojego konta. Obsługa przebiegała bardzo miło i w mojej ocenie prawidłowo. Pracownik banku na bieżąco informował mnie o postępach w zmianie danych. Cała obsługa trwała ok 10 min. Pod koniec dokonywania obsługi do pracownika banku podeszła przełożona i obserwowała sytuację ok 5-10 sek. Po tym czasie, w mojej obecności, powiedziała pracownikowi by zdecydowanie przyspieszył obsługę klienta ponieważ trwa to już za długo. Pracownik poinformował, że właśnie następuje zmiana nazwiska i dlatego cała absługa trwa trochę dłużej. Oceniam negatywnie całą sytuację dlatego, że moim zdaniem przełożony nie powinien zwaracać uwagi pracownikowi w obecności klienta. Cała sytuacja zażenowała mnie. Poczułam sie winna temu co się działo. Zwłaszcza, że przełożona pracownika banku wypowiedziała słowa:"Proszę szybciej obsługiwać Panią bo pewnie się śpieszy. To nie może tak długo trwać." Gdyby nie ten incydent oceniłabym obsługę bardzo pozytywnie.