Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: W tym dniu byłam wraz z mężem w PEKAO w celu upoważnienia męża do mojego konta. Przez jakieś 10 min staliśmy w kolejce do okienka obsługi. Po tym czasie zaczęła nas obsługiwać bardzo miła pani. Jednakże po przekazaniu jej informacji, że chcę upoważnić męża do korzystania z mojego konta pracownik banku poprosił nas byśmy przyszli w innym czasie załatwić ta sprawę ponieważ w chwili obecnej jest duża kolejka a przeprowadzenie procedury upoważnienia wymaga sporo czsu. Zasugerowała byśmy przyszli na następny dzień rano. Odmówiliśmy mówiąc, że rano oboje jesteśmy w pracy i nie możemy się z niej zwolnić. Pracownik odpowiedział, że dzisiaj tego nie upoważnienia ponieważ jest sam na obsłudze klientów indywidualnych a kolejka zwiększa się w dużym tępie. Zrezygnowaliśmy z daleszej wymiany zdań i nakłaniania pracownika do obsługi. Moim zdaniem pracownik nie szanuje czasu swoich klientów, którzy tak jak my, specjalnie ustawiają popołudniowe zadania by móc załatwić sprawę w banku. W godzinach popołudniowych w mojej ocenie jest więcej klientów, gdyż do południa dużo osób pracuje i nie ma możliwości załatwić spraw w tym czasie.Zatem na obsłudze powinno znaleźć się w tym czasie więcej pracowników banku.