Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: W salonie było czysto, było 4 pracowników i 12 klientów. Gdy weszłam pracownicy byli zajęci obsługą klienta. Po paru minutach, gdy oglądałam spodnie, jeden ze sprzedawców, Monika, podeszła do mnie pytając, czy potrzebuję jakiś rozmiar. Odpowiedziałam, że tak po czym pomogła mi znaleźć rozmiar a także zaproponowała mi 2 inne fasony do przymierzenia. Wskazała mi przymierzalnie. Po ok 5-7 min przyszedł do mnie inny sprzedawca (Krzyś) pytając, czy potrzebuje inny rozmiar. Zaproponował wyjście z przymierzalni, żeby mógł ocenić czy spodnie dobrze leżą. Pracownik był bardzo miły i uprzejmy i pomógł mi wybrać odpowiedni model do mojej figury. Krzyś zaproponował top, który świetnie tworzył komplet do spodni. Zaprowadził mnie do kasy a tam obsługiwała mnie inna dziewczyna. Była miła, uśmiechnięta, zaproponowała mi pasek do spodni ale podziękowałam. Poinformowała mnie o promocji na kurtki. Po zakończeniu kasowania podała paragon informując o możliwości zwrotu, wymiany i gwarancji. Podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie.