Opinia użytkownika: Katarzyna_227
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Niedawno otworzyłam konto osobiste w Nordea Bank. Z otrzymanego pisma dowiedziałam się, że kartę Visa, którą otrzymuje się gratis do nowo otwartego rachunku, trzeba aktywować samodzielnie na infolinii. Do sobotniego wieczora karta nie była mi potrzebna. Wreszcie postanowiłam z niej skorzystać. Zadzwoniłam więc, zgodnie ze wskazówkami, pod nr infolinii 801 677 332. Okazało się, że muszę połączyć się z konsultantem, a ci nie zawsze są dostępni. Nie są dostępni po godz. 18:00 w sobotę, nie są dostępni również przez całą niedzielę. Gdy wreszcie w poniedziałek udało mi się połączyć z pracownikiem infolinii okazało się, że karta będzie aktywna dopiero na następny dzień. I tym oto sposobem, żeby móc zapłacić w sklepie swoimi pieniędzmi, czekam trzeci dzień.