Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Z racji faktu, że kończy mi się umowa na telefon, jestem zainteresowana usługami sieci telefonii komórkowej, w szczególności Era i Plus. Udałam się do salonu Ery w Tesco licząc, że w małej placówce zastanę szybką i miłą obsługę. Otóż zastałam pracownika na sali obsługi i jednego klienta - panią, która czekała. Po ok. 3 minutach pracownik zaczął obsługę klienta, po czym nie potrafiąc rozwiązać problemu, poprosił o chwilę cierpliwości. Do stoiska za chwilę podszedł drugi pracownik. Pierwszy pracownik dalej uzupełniał jakieś dokumenty, nie reagując, że oprócz mnie stały jeszcze 2 osoby w kolejce. Cierpliwie zaczekałam na swoja kolej. Obsługa przez pracownika: Pracownik przywitał mnie słowami "dzień dobry, w czym mogę pomóc?". Zatem wyjaśniłam dokładnie moje potrzeby. W odpowiedzi usłyszałam, że zaraz mi wydrukuje ofertę. Pracownik nie zadawał zbytnio pytań, chcąc zdiagnozować moje potrzeby. Bardzo skrótowo omawiał ofertę. W moim subiektywnym odczuciu, pani okazała się mało sympatyczna i komunikatywna. Dodatkowo okazała zniecierpliwienie i robiła skonsternowaną minę i reagując "hmm" na moje grzeczne stwierdzenie, że nie odpowiada mi ta oferta, czy jeszcze coś innego może mi zaoferować. Jako osoba zainteresowana ofertą posiadałam już pewne informacje, natomiast pani nie potrafiła mi w przystępny sposób wyjaśnić wszystkich możliwości. Nie dostałam także żadnych ulotek ani wydruku z komputera. W moim odczuciu pracownik nie starał się pozyskać mnie jako klienta. Ogólnie jestem rozczarowana obsługą klienta w salonie Ery. Pracownicy nie troszczą się o klienta, każą im czekać w kolejce bez głębszego uzasadnienia. Dodatkowo słabo znają ofertę sprzedażową i posiadają niskie kompetencje co do obsługi klienta. Dodam, że moje zdumienie wzbudził fakt, że zostałam obsłużona przez samego kierownika salonu. Rzadko kiedy tak źle zostaję obsłużona, zatem po tej wizycie raczej nie skorzystam z oferty Ery, mimo że jest ona w miarę korzystna.