Opinia użytkownika: Katarzyna_79
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wizyta przebiegła dość sprawnie, nie było zbyt wielkiego ruchu na markecie, jeśli nie mogłam sama znaleźć jakiegoś produktu, osoba wykładająca towar bezbłędnie wskazała mi miejsce, gdzie mogę znaleźć żądany produkt. Kasy również nie były przepełnione a obsługa sprawna. Niewielkie problemy pojawiły się dopiero w punkcie obsługi klienta. Na stanowisku były obecne 3 osoby, niestety, tylko jedna obsługiwała klientów chcących dokonać reklamacji, bądź potrzebujących fakturę. Były jakieś problemy z systemem komputerowym, obsługująca kasjerka nie potrafiła naprawić błędu. Osoba obsługująca poprosiła o pomoc koleżankę, niestety, system nadal nie odpowiadał, wciąż wyskakiwał ten sam błąd. Sprzedawczynie przeprosiły klientów za utrudnienia, a po zapytaniu czy długo będzie trwała naprawa błędu, uprzejmie odpowiedziały, że nie są w stanie odpowiedzieć i kazały cierpliwie poczekać jeszcze chwilkę. Niestety, nie miałam tyle czasu, aby czekać aż osoba dokonująca reklamacji zostanie obsłużona. Zapytałam czy nie będzie problemu jeśli po fakturę przyjdę na następny dzień. Dowiedziałam się, iż nie ma z tym najmniejszych problemów, oraz że na odebranie faktury mam 7 dni, że przez tyle dni dane dotyczące mojego rachunku będą w systemie.