Opinia użytkownika: Katarzyna_79
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Po przybyciu na stację, wszystkie dystrybutory były zajęte, wobec czego stwierdziłam, iż najpierw dopompuję powietrze w oponach. Niestety, nigdy wcześniej tego nie robiłam, wobec czego udałam się do środka, aby uzyskać pomoc od pracownika. Niestety, już na samym wstępnie zostałam niemiło potraktowana. Po przywitaniu, grzecznie zapytałam czy mogę prosić o pomoc albowiem nie wiem jak obsłużyć kompresor. Nie dość, że obsługujący kasjer popatrzył na mnie dziwnym wzrokiem, to po chwili rzucił komentarz "to teraz wydaje się prawo jazdy, a nie uczy takich rzeczy? jestem sam w sklepie i nie mogę wyjść". Powiedziałam, iż "z instrukcją obsługi kompresora dam sobie radę, ale czy mógłby mi pan chociaż powiedzieć, tak orientacyjnie, jakie ciśnienie powinnam mieć w oponach". Tutaj po raz kolejny nieprzyjemnym tonem usłyszałam "niestety, nie jestem w stanie pomóc". Grzecznie podziękowałam, po czym wyszłam ze sklepu, rezygnując z działającego kompresora oraz usług powyższej stacji. Ta wizyta skutecznie zniechęciła mnie do korzystania z obsługi tej sieci. Udałam się na BP, gdzie bez najmniejszych problemów uzyskałam pomoc, oraz zaoszczędziłam na zatankowanym paliwie, było ciut tańsze.