Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Chrysler
Treść opinii: Powodem mojej wizyty w Viggen Auto salon było zlecenie przesłane przez Vision Secret Client. Zleceniodawcą bezpośrednim był Saab, a badanie miało dotyczyć nowego modelu 9-3. Po przybyciu na miejsce okazało się, że po salonie Saab pozostał tylko serwis, a scenariusz "zakupu" nowego Saaba został wykorzystany do zakupu Dodge'a. Raport: zaraz po wejściu do budynku zostałem przywitany przez pracownika, pana Przemysława Śliwkę. Po tym jak okazało się, że nie będę mógł zakupić nowego modelu Saab'a, pracownik próbował sprzedać mi nowy model ale Dodge'a. Rozmowa przebiegała bardzo spokojnie. Pracownik w profesjonalny sposób przedstawił aktualną ofertę oraz możliwość odbycia jazdy próbnej (ocena +4). Wrażenia estetyczne: budynek mały i ciasny (+3). Podsumowanie: wrażenia ogólne na dobrym poziomie; pracownik przekazał aktualny katalog ze swoją wizytówką, niestety, nie zostałem poproszony o mój numer (0 pkt).