Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po wejściu do salonu skierowałem się w stronę półek z obuwiem. Po drodze zostałem przywitany przez jedną z pracownic, która obsługiwała klienta przy regale z obuwiem. Druga z pracownic obsługiwała klienta przy kasie. Po paru minutach podeszła do mnie pracownica salonu i zaproponowała pomoc. Była to kierowniczka. Poinformowałem ją, iż poszukuję obuwia zimowego. Sprzedawczyni zapytała się jaki numer obuwia poszukuję oraz czy buty mają być eleganckie czy też bardziej sportowe. Po uzyskaniu odpowiedzi zaprosiła mnie do regału z obuwiem i zaproponowała trzy modele obuwia a także zaproponowała ich przymierzenie. Zostałem poinformowany, iż gdybym potrzebował pomocy, to znajduje się obok. Po paru minutach podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała, czy buty mi pasują. Po uzyskaniu odpowiedzi, że trochę uwierają, zaproponowała przyniesienie większego numeru, co też uczyniła. Po przymiarce zdecydowałem się na zakup i skierowałem się w stronę kasy. Po podejściu do kasy zostałem przywitany. Kasjerka dość szybko i sprawnie mnie obsłużyła. Na zakończenie podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Po około 4 h, powróciłem do sklepu w celu zwrotu obuwia. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama osoba, która obsługiwała mnie przy kasie podczas zakupu. Poinformowałem, iż się rozmyśliłem i chcę zwrócić obuwie. Kasjerka bez żadnego problemu rozpoczęła procedurę zwrotu. Poprosiła mnie o wypełnienie druku zwrotu. Po zakończeniu procedury zwrotu i po zwróceniu mi pieniędzy, sprzedawczyni życzyła mi miłego dnia i zaprosiła ponownie na zakupy. Obsługa salonu jest na bardzo wysokim poziomie. Może być przykładem dla innych sklepów.