Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu 05.10.2008 wraz z żoną i dziećmi odwiedziliśmy sklep obuwniczy Deichmann w Galerii Łódzkiej. Na zewnątrz salon sprawiał bardzo dobre wrażenie. Witryna była czysta, artykuły wystawione były porządnie. Sam salon był dobrze oświetlony, regały uporządkowane, mimo że salon był dość mocno zatłoczony. Bez trudu znaleźliśmy regał z bucikami dla najmłodszych. Miejsce to było dobrze przemyślane gdyż było tam ustawione wygodne duże siedzisko i telewizor, na którym wyświetlane były bajki dla dzieci. Po chwili pojawiła się pracownica sklepu z pytaniem czy nie potrzebujemy pomocy. Poprosiłem o pomoc w zmierzeniu stópek dzieci po czym pani szybko przyniosła specjalną miarkę i dokonaliśmy pomiaru. Po wybraniu obuwia poszliśmy do kasy. Przy kasie była obecna jedna pracownica. W kolejce przed nami dwie osoby. Czas oczekiwania na obsługę około 2 minut. Pani przy kasie była bardzo uprzejma. Nawiązała kontakt wzrokowy. Zaproponowała również sprzedaż wiązaną - zakup środków do pielęgnacji obuwia.