Opinia użytkownika: Mebadess
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Przybyłam do placówki z synem, z zamiarem założenia konta studenckiego. W banku są 2 punkty do obsługi klienta. Kilka osób w kolejce. Obsługa klientów przedłużała się. W celu usunięcia kolejki szef (lub ktoś z kierownictwa) wyszedł z zaplecza i zaprosił mnie z synem do rejonu nie przeznaczonego standardowo do obsługi. Zajęła się nami, wprawdzie bardzo zaskoczona i jakby wybudzona ze snu, urzędniczka ale bardzo starała się by nas zadowolić i obsłużyć należycie. Proces założenia konta trwał w efekcie bardzo długo ze względu na problemy techniczne w systemie ale i z powodu niepełnej orientacji pani, której zlecono wykonanie zadania, którego nie wykonuje standardowo. Syn zlecił do konta otwarcie pełnomocnictwa w mojej osobie. Druk pełnomocnictwa wypełniłam osobiście. Pełnomocnictwo zostało przyjęte ale mam zastrzeżenia co do sposobu jego przyjęcia. Pani nie tylko nie sprawdziła zgodności wpisanych przeze mnie danych osobowych, w ogóle nie zażądał mojego dowodu do wglądu ale też i nie zrobiła jego kserokopii do celu pełnomocnictwa.