Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Tego dnia wybrałam się po okleinę. Na stanowisku z okleinami nie zastałyśmy sprzedawcy, który by nam odmierzył odpowiednią długość, poprosiłam więc przechodzącego obok sprzedawcy o pomoc, jednak on odpowiedział w przelocie, że nie jest odpowiedzialny za ten sektor. Postanowiłam więc poszukać kogoś kto by mi mógł pomóc. Na stanowisku z farbami znalazłam sprzedawcę, lecz tak samo jak od poprzedniego dostałam odpowiedź negatywną. Zniecierpliwiona spytałam się "gdzie mogę znaleźć tego pracownika?!". Zostałam wysłana do działu obsługi klienta, gdzie pracownik został wezwany do działu z okleinami. Po ok. 5 minutach przyszła do nas sprzedawczyni. Wychodząc nie mogłam uwierzyć, że obsługa, która powinna trwać max 2-3 min zajęła 15 minut.