Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Analizując historię swojego ROR-u zauważyłam, że nastąpiło jego obciążenie z tytułu odsetek od wykorzystanego limitu debetowego. Kwota wynosiła 5,76zł. Po dokładnym sprawdzeniu historii stwierdziłam, że taka sytuacja w poprzednim miesiącu nie wystąpiła. Ponieważ nie mam możliwości udać się do oddziału, a posiadam bezpośredni numer telefonu do doradcy, który nas obsługuje, postanowiłam zadzwonić. W trakcie rozmowy okazało się, że moja opiekunka jest nieobecna i prawdopodobnie nie będzie jej przez dłuższy czas. Stan błogosławiony. Zostałam więc skierowana do osoby ją zastępującej. Pani przedstawiła się i zapytała w czym może mi pomóc. Przedstawiłam jej swoje wątpliwości i poprosiłam o wyjaśnienie. Doradca zapytał o mój numer telefonu i poinformował, że oddzwoni. Po 10 minutach, niestety, zostałam poinformowana, że pani nie zajmuję się kontami osobistymi i mam zgłosić się w placówce jeżeli chcę sprawę wyjaśnić. Na tym rozmowa zakończyła się. Moja ocena jest pochodną 2 zachowań doradcy. Pozytywnego - zostałam poproszona o numer telefonu aby doradca mógł bliżej zapoznać się z sytuacją na rachunku i oddzwonić, oraz negatywnego - nie uzyskałam odpowiedzi na swoje wątpliwości. Fakt ochrony danych osobowych nie jest tutaj żadnym uzasadnieniem, ponieważ doradca mógł przedstawić mi zasady pobierania odsetek obowiązujące w Lukas Banku, bez nawiązywania do konkretnego rachunku czy danych osobowych (lub też skierować do osoby kompetentnej w tym zakresie). Z powodu 5 złotych będę musiała poświęcić ok. 1 godziny czasu aby sprawę wyjaśnić. Doradca nie wspomniał również o możliwości skorzystania z usługi bankowości telefonicznej, co z pewnością pozwoliłoby na oszczędność czasu oraz uzyskanie wyjaśnienia.