Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wybrałem się do sklepu z chęcią zakupu małego radia za niewielką cenę. Po dojściu do działu z elektroniką zwróciłem uwagę na tani radiomagnetofon. Chcąc sprawdzić czy radio działa, udałem się do punktu obsługi klienta po kabel do radia, gdyż w radiu nie było tego kabla a także nie było pracownika tego działu. Po dojściu do punktu, poprosiłem o możliwość sprawdzenia radia. Jakież było moje wielkie zaskoczenia, gdy odpowiedziano mi, że mogę sprawdzić radio dopiero po zakupie a nie wcześniej. Obsługa nie zadała sobie żadnego trudu aby wezwać pracownika działu. Po poinformowaniu mnie o braku możliwości sprawdzenia radia, zaczęto obsługiwać inną osobę. Ja oczywiście odniosłem radio na miejsce i wyszedłem ze sklepu, gdyż nie miałem zamiaru już mieć do czynienia z pracownikami Reala.