Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Udałem się do Ikea w celu zakupu sofy i kilku drobiazgów. Wcześniej wybrałem model sofy i kolor oraz dodatki do niej. Przedstawiłem to obsłudze i dostałem kartkę aby odebrać sobie towar z regałów. Pan z obsługi był miły i nawet się nie zdenerwował po tym, jak pokazując mu rodzaj podnóżka, ściągnąłem z niego cale pokrycie, co musiał naprawiać. Reszta poszła sprawnie. Jednak przy kasie stałem stanowczo za długo, jacyś obcokrajowcy byli przede mną i się gramolili okropnie. Cierpliwość moja była na skraju wykończenia, tyle czasu trwało ich obsłużenie a inne kasy tez były zapchane. Po jakichś 15-20 minutach otworzono dodatkową kasę i całe szczęście bylem tam pierwszy. Płaciłem kartą, taką, co trzeba później podpisać a kasjer porównuje później ten podpis z tym na karcie. Specjalnie nie podpisałem się na karcie, jednak kasjerka dała mi paragon do podpisu i nie porównała go z tym na karcie. To przykre bo zakupy były na kwotę ponad 1000 PLN i gdyby mi ktoś ją ukradł to mógłby bezproblemowo robić w IKEA zakupy. Byłem jeszcze na magazynie, odebrać małą pufę, tam obsługa była miła i ekspresowa.