Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Udałem się na powyższą stację w celu zakupu paliwa. Pierwszą rzeczą na którą zwróciłem uwagę był oczywiście sam dystrybutor. Samo urządrzenie jak i obszar bezpośrednio w okół niego był czysty. Przy dystrybutorze znajdował się pojemnik z jednorazowymi rękawiczkami oraz z papierowymi ręcznikami. Pojemnik z wodą do mycia szyb był napełniony czystą wodą. Po zatankowaniu paliwa udałem się do kasy. Kasy były obsługiwane przez dwóch pracowników. Przy kasie na obsłużenie czekały 4 osoby. Pracownik, który mnie obsługiwał był ubrany w strój firmowy, miał przypięty identyfikator. Przy kasie było trochę mało miejsca; znajdowały się tam produkty oraz jakieś urządzenie. Po podejściu do kasy pracownik przywitał mnie i zapytał w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że chcę zapłacić za paliwo kasjer zapytał o numer dystrybutora z którego tankowałem paliwo. Po czym zadał kolejne pytanie czy posiadam kartę do zbiarania punktów. Oznajmiłem mu, że nie, na co kasjer zaproponował założenie karty. Kolejne pytanie dotyczyło konieczności wystawienia faktury. Kasjer odczytał kwotę do zapłaty. Po zakończeniu transakcji poinformował mnie ile punktów otrzymałem za dzisiejszy zakup oraz wręczył katalog z nagrodami. Następnie podziękował za zakup, pożegnał się i zaprosił do ponownego odwiedzenia stacji. Następnie udałem się do toalety. Ganeralnie toaleta była czysta, poza małymi zaciekami na lustrze. Minusem był brak papieru toaletowego. W sklepie panował porządek, większość produktów miała ceny. W niektórych miejscach jednak można było zobaczyć małe kłęby kurzu. Objerzałem kilka losowych produktów pod względem ich terminu przydatności do spożycia - żaden nie był po terminie. Podłoga przy wejściu była zabrudzona. Oceniam stację stosunkowo wysoko, ponieważ zostałem obsłużony bardzo sprawnie. Obsługa była miła i kompetentna. Stacja była czysta i zadbana za co też jest ważne.