Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: Volkswagen
Treść opinii: Przybycie w celu dokonania przeglądu samochodu - pracownik serwisu zajęty pracą biurową, nie reaguje na wchodzącego klienta, ani na powitanie; po kilkudziesięciu sekundach oczekiwania klienta przy biurku zaprosił w końcu do siebie; zapytał o problemy z pojazdem, zaproponował wymianę wycieraczek na nowe, obsłużył klienta szybko i sprawnie, zaproponował darmową kawę, zapytał o telefon, poinformował o przybliżonym czasie oczekiwania i obiecał niezwłocznie zadzwónić, gdy przegląd zostanie wykonany, po przeglądzie w sposób spokojny i rzeczowy prezkazał informację o braku możliwości dokonania wymiany części, z winy błędu ewidencji zapasów - zaproponował kolejne spotkanie informując o przewidywanym czasie naprawy; zagadnął o aspekty zw. z użytkowaniem pojazdu, dotosował termin ponownej wizyty do klienta.