Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na stację podjechałam w celu zatankowania gazu do samochodu, nie było żadnej kolejki przy dystrybutorze LPG, więc spodziewałam się, że cała transakcja zajmie kilka minut. Niestety, po wezwaniu pracownika, który jest uprawniony do tankowania LPG, musiało minąć kilka minut, zanim ktokolwiek się zjawił. Poprosiłam o zatankowanie samochodu "do pełna" i poszłam do kasy w celu zapłacenia rachunku. W środku okazało się, że czynna jest tylko jedna kasa, mimo że była to godzina szczytu. Przede mną stały dwie osoby. Gdy kasjerka przeszła do obsługi pana, stojącego przede mną, usłyszałam, że ów mężczyzna zatankował paliwo z dziewiątego dystrybutora i prosi o fakturę. Powiedział również, że prosi o wystawienie jej na ulicę, której nazwy nie pamiętam. Kasjerka wydrukowała fakturę i się okazało, że jest ona wydrukowana na inny adres, niż tego żądał klient. Mężczyzna powiedział specjalnie adres, bo niedawno go zmieniał i wiedział, że na tej jednej stacji benzynowej jest jakiś problem z systemem i wie, że w komputerze widnieje dalej stary adres, mimo że podawał nowy. Kasjerka odpowiedziała, że ona nie pracuje w biurze i że to nie jest jej wina. Zamiast wziąć się do ponownego wystawiania nieszczęsnej faktury, stała i patrzyła na klienta. Trwało to co najmniej półtorej minuty. W tym czasie za mną utworzyła się niesamowita kolejka i klienci zaczęli się bardzo denerwować. W końcu przyszła pracownica, która tankowała gaz i otworzyła drugą kasę, bo miała zablokowane dystrybutory i nie mogła dalej tankować gazu, jeżeli poprzedni klient jeszcze nie zapłacił. Ta pracownica na szczęście działała szybko i sprawnie i już po chwili mogłam odejść od kasy. Całość trwała co najmniej 10minut.