Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Dzisiaj postanowiłam założyć konto w Multibanku. W kolejce stały może dwie osoby, po oddziale kręciło się 5 pracowników z czego tylko jedna Pani Magdalena obsługiwała wszystkich klientów. Podeszłam do wolnego stanowiska i spytałam pracownicę banku czy mogę założyć u nich konto. Powiedziała, że mam poczekać i zniknęła gdzieś za drzwiami. Po 10 min wróciła nic nie mówiąc więc odczekałam chwilę i ponownie podeszłam z pytaniem czy mogę założyć konto czy szybciej będzie jak zrobię to za pomocą internetu. I wtedy Pani Magda ze stanowiska obok powiedziała, że ona założy mi konto tylko obsłuży innego klienta. Ale po tym kliencie był następny i następny i dopiero ja. Po 0,5h czekania Pani Magda założyła mi jednak konto szybko i sprawnie rzeczowo tłumacząc ofertę banku. Pozostaje mi tylko czekać na kartę.