Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy. Moim celem było zakup odzieży. Wybrałam sobie odzież, którą najpierw zamierzałam przymierzyć. Poszłam do przymierzalni i niestety na cztery kabiny jedna była tylko czynna. W kolejce czekało jeszcze pięciu klientów. Moja reakcja była natychmiastowa, udałam się do stanowiska obsługi klienta, przedstawiłam sytuację jaka jest przed przymierzalnią i poprosiłam panią o otwarcie dodatkowych kabin. Pani z oburzeniem popatrzyła na mnie i powiedziała, że kabiny są już posprzątane i nie otworzy. Kiedy ja jej zaargumentowałam, że sklep jest czynny 24h i w tych godzinach również klient powinien mieć możliwość z korzystania z przymierzalni. Dostałam odpowiedź, że kto o tej godzinie kupuje odzież, a koszuli nocnych nie trzeba przymierzyć. Była bardzo niemiła i nieżyczliwa. Zaraz poprosiłam kierownika, odpowiedziała, że ona jest kierownikiem i nie wyraża zgody na otwarcie następnych kabin. Odłożyłam rzeczy i poszłam z pewnym niesmakiem do domu.