Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybrałam się z narzeczonym do Carrefoura, na dział z alkoholem. Mnóstwo ludzi. Wiadomo piątek, na środku działu rozbita butelka wina, nikt nie kwapił się do posprzątania. Szukaliśmy czegoś na prezent, znaleźliśmy zestaw w korzystnej cenie(malibu +wyborowa za 59,95) przy kasie okazało się że zestaw kosztuje 70,90 i na moją uwagę w jakiej cenie jest zestaw pani wzruszyła ramionami i pokazała mi półkę z zestawami za 70,90. Ja wzięłam ten sam zestaw z półki z ceną 59,95 i tym samym asortymentem tyle że w innym końcu stoiska. Sprawa oczywiście musiała mieć finał w punkcie obsługi klienta. Tam (o dziwo) bardzo sympatyczna starsza pani zadzwoniła po tzw. "wrotkę" żeby znalazła właściwą cenę. Oczywiście znalazła tą za 70,90. Mój pan pokazał zrobione telefonem zdjęcie pokazujące że jednak produkt jest w innej cenie. Innej ceny "wrotka" nie znalazła. Starsza pani w POK poprosiła mnie żebym tą cenę pokazała "wrotce". Poszłam na dział alkoholowy, pokazałam cenę, poszłam z powrotem do POK. Minęło już chyba z 15 min. Pani zwróciła różnicę w cenie tłumacząc że nie ma kierownika działu alkoholowego (stąd ta pobita niesprzątnięta butelka?)i tam panuje chaos i w ogóle przeprosiła nas i było po sprawie. kolejne 0,5 h wyjęte z życiorysu na wyjaśnianie różnic cenowych.