Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Sprawa dotyczy migracji usługi dostepu do internetu z opcji 2 Mb do 6Mb. Po 3 tygodniowym okresie oczekiwania usluga została włączona. O tym fakcie nie zostalem poinformowany. Podczas kontaktu z infolinia (w innym temacie) poinformowano ze usługa juz działa i nalezy wykonac restart modemu w celu przejscia na wyzsza opcje. Tak tez uczynilem. Modem przestawil sie na wyzsze wartosci predkosci. Wszystko wydawalo sie byc ok. Niestety tylko pozornie. Testy wydajnosci lacza pokazały ze uzyskiwane przedkosci transmisji sa o wiele nizsze niz oczekiwane. Fakt ten zostal zgloszony do supportu technicznego. I tu kolejna przykra sytuacja. Support nie potrafi przekazac klarownych informacji dotyczacych pomiaru wydajnosci lacza i nie potrafi wykonac pomiarow ze strony centrali.