Opinia użytkownika: Adder
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Carrefour w Bytomiu jest miejscem, w którym (z uwagi na bliskość względem miejsca mojego zamieszkania) zwykle robię codzienne zakupy. Generalnie jestem zadowolony z szerokiego wachlarza artykułów w nim oferowanych, różnorodności cenowej asortymentu oraz rozplanowania ekspozycji towarów. Piekarnia oferuje dobre pieczywo, a owoce i warzywa, mięso oraz sery zakupione w tym hipermarkecie są zawsze świeże. Jedynym słabym punktem są kasy oraz punkt obsługi klienta. Nigdy jeszcze nie widziałem, aby było czynnych więcej niż 50% kas, niezależnie od ruchu danego dnia i o danej porze. Kolejki często są zatrważająco długie, a kasjerzy wykonują swoją robotę niespiesznie. Najgorzej jest jednak, gdy wśród artykułów znajdzie się jakiś nieometkowany produkt. Wówczas procedura wyjaśniająca trwa bardzo długo. Fatalnym pomysłem jest także brak darmowych toreb na zakupy. Od jakiegoś czasu hipermarket ten jedynie sprzedaje ekologiczne jednorazówki w śmiesznie wysokiej cenie 0,60 zł za szt. Również załatwienie czegokolwiek przy punkcie obsługi klienta, w którym znajdują się szafki na bagaż (w żenująco niskiej liczbie - 20), trwa niezwykle długo. Przyznaję ocenę +3, gdyż pomimo wyżej opisanych mankamentów, hipermarket ten wypada całkiem nieźle na tle konkurencji.