Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Przyszedłem do salonu podpisać umowe a właściwie ją przedłużyć spodobał mi sie telefon Sony Ericsson c702 ale wybierałem go sam wcześniej więc gdy pani powiedziałem ze taki telefon mnie interesuje i chciał bym przedłużyć umowe ta zrobiła wielkie oczy i zapytała - "a co on ma takiego ciekawego" no załamałem sie w końcu to ona powinna mi powiedzieć co on ma takiego ciekawego ale no czekam dalej pani pyta sie mnie w końcu jaki telefon miałem wcześniej powiedziałem nokie i tu znów troszke sie zaskoczyłem zamiast zapytać grzecznie dlaczego taka zmiana w końcu dobre telefony ta firma robi po powiedziano mi (tylko że milej) jesteś debilem zmieniasz nokie na g.... no nic po w miare sprawnym podpisaniu umowy udałem sie do domu gdzie przez reszte dnia bawiłem sie telefonem. za 3 dni przyszedł sms "Usługa navifon w opcji na 12 miesięcy została włączona" pragne zaznaczyć że usługa ta jest płatna i kosztuje 150 zł za okres 12 miesięcy a ja jej nie zamawiałem. zadzwoniłem do biura obsługi abonenta gdzie wmawiano mi że to ja sam zamówiłem usługe w końcu udało mi sie namówić panią żeby przyjeła ode mnie reklamacje natomiast jako że telefon był wyposażony w GPS zacząłem sprawdzać co w ogóle moge zrobić z tą usługą i jak poczytałem kilka regulaminów okazało sie że w momencie zakupu telefonu c702 usługa jest bezpłatnie włączana na okres 12 miesięcy. ani w salonie ani na infolinii nikt tego nie wiedział i mi nie powiedział.