Opinia użytkownika: Katarzyna_376
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W ubiegła niedzielę udałam sie wraz z rodziną do najbliższego supermarketu. Zakupiliśmy typowe, najpotrzebniejsze artykuły spożywcze. Zaczęłam od stoiska mięsnego, na którym to stoisku wybrzydzałam, wskazując konkretne udka z kurczaka i konkretny kawałek schabu, z którego zażyczyłam sobie ucięcia 2 kotletów. Ekspedienta bez problemów podała mi wskazany towar.Dodam że podała mi go przez foliowy woreczek, higienicznie. Następnie zakupiliśmy jogurty, mleko, sery, słodycze, kawę, herbatę na dziale samoobsługowym. Niestety, nie udało mi się kupić niektórych z moich ulubionych produktów. To chyba typowe dla Leclerca, jeżeli jakiś towar "zejdzie", nie można go potem kupić przez dłuższy czas. Układ towarów na półkach jest typowy, nie ma problemów z odnalezieniem tego co chce się kupić - o ile to coś jest dostępne. Przy kasie tym razem nie było kolejki, mimo że mniej niż połowa z nich była czynna. Kasjerka była miła i uśmiechnięta (może dlatego że właśnie kończyła zmianę, zaraz za naszym towarem wylądowała tabliczka z napisem "ostatni klient"). Ceny w Leclercu są zbliżone do cen w innych sklepach, ponadto istnieje możliwość ich wcześniejszego sprawdzenia na skanerze.