Opinia użytkownika: Iwona_62
Dotycząca firmy: Tally Weijl
Treść opinii: Brak powitania ze strony obsługi. Podczas indywidualnej rozmowy pracownik nie przywitał się. Gotowość obsługi do pomocy - żadna. Sklep czysty, zadbany, aranżacja nie w moim guście. Za dużo wywieszonego towaru,co utrudnia przeglądanie. Natomiast obsługa bardzo dba o prawidłowe odwieszanie towaru. Zaraz po moim odejściu od wieszaka, Pani poprawiła oglądaną rzecz, co oceniam na minus, ponieważ nie powinnam być świadkiem poprawiania po mnie. Regały wolnostojące bardzo gęsto rozstawione,przez co za mało miejsca dla klienta. Obsługa zainteresowana klientem,w momencie gdy on pyta. Sama od siebie nie zadaje pytań typu "czy można w czymś pomóc". Obsługa kasy na dobrym poziomie, uprzejma i pomocna. Reszta ekspedientek była zajęta wywieszaniem towaru i poprawianiem towaru po klientach.