Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Posiadam konto osobiste w tym oddziale Nordea Bank od prawie 7 m-cy. Chciałem dowiedzieć się o możliwości uzyskania karty, którą mógłbym płacić w internecie. Po 10 min ! oczekiwania /pusto na sali/, pan zaprosił mnie do pokoiku/raczej "boksu"/ z napisem Dyrektor. Drzwi pozostawały otwarte /nie chcę aby ktoś 3-ci słyszał o moich finansach!/. Przedstawiłem moje zapytanie i...tu pojawiła się totalna konsternacja pracownika! Zaznaczylem iż nie chcę aby to była karta kredytowa, gdyż jedną taką już posiadam w innym banku/nie w Polsce. Człowiek szuka info w internecie, wydrukował parę stron i kazał sie zapoznać ... Na dodatkowe pytania, oprocentowanie, termin splat, limity...odeslal mnie do lektury powierzonych materialow, ktore sam moglem znalezc w internecie...Posiadam tez konto oszczednosciowe w tym oddziale. Pan nawet nie raczyl sprawdzic ile odsetek moge sie spodziewac na koniec kwartalu...znowu odeslal do lektury materialow de facto fatalnie wydrukowanzch (malo czytelnych).