Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Przyszedłem do kina o 17.30 kupić bilet na seans o 19.00, który wcześniej zarezerwowałem przez internet. Na 3 kasy zauważyłem 2 otwarte. Jedna znajdowała się na holu głównym, druga przy Movie Cafe. Kolejek długich nie było. Przy kasie na holu stało kilka osób, natomiast przy kasie obok Movie Cafe nie było nikogo. Podszedłem więc do kasy przy Movie Cafe. Zauważyłem monitor wyświetlający miejsca w sali kinowej i Panią która nie witając się ze mną powiedziała: słucham. Poprosiłem o 2 bilety na seans o 19.00 - Jaja w Tropikach. Ekspedientka bez wyjaśnień powiedziała, że mam iść do drugiej kasy, bo tu nie ma kasy. Zwróciłem jej uwagę, że jest nad jej głową napis "KASA NR ?" i do tego ma włączony monitor, na którym można rezerwować miejsca w sali kinowej. Pani popatrzyła na mnie, uśmiechnęła się i nic więcej nie powiedziała. Pani przy drugiej kasie była smutna, zmartwiona. Nie przywitała się. Sprzedała bilety i na koniec ani nie podziękowała, ani nie pożegnała się. Wyszedłem z kina. Wróciłem na 15 min przed seansem. Udałem się do Movie Bar kupić duży zestaw popcorn'u maślanego i nachos'y. Zapłaciłem kartą. Pani obsługująca miała wyraźnie kłopot z wykonaniem operacji płatniczej. Po 3 min płatność była uregulowana, a ja udałem się do sali kinowej. Skosztowałem popcornu. Niestety nie był maślany, a pani sprzedająca nie informowała mnie, że może nie ma maślanego. Na paragonie policzony był popcorn maślany.