Opinia użytkownika: Qba
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wizyta w banku dotyczyła obsługi konta kredytowego (kredytu gotówkowego) prowadzonego przez bank. Na koncie było zlecenie stałe comiesięcznego przelewu, które omyłkowo klient ustawił na 4 dni z rzędu a nie 4 miesiące, więc wybrałem się do banku chcąc odzyskać kwotę lub uzyskac karencję na spłacone już trzy miesiące. Doradca nie potrafiła udzielić mi informacji oraz wprowadzała mnie w błąd. Najpierw powiedziała, że muszę wybrać kwotę nadpłaty. W momencie kiedy chciałem wypłacić wyszło, że jednak pieniądze kapitalizują sie na wkładach. Na końcu stwierdziała, że karencja jest niemożliwa i nie można zawiesić na 3 miesiące zleceń a kwota kredytu zostanie skapitalizowana o wpłaconą kwotę. Poprosiłem więc o konsultacje z przełożoną i okazało się, że kwota nadpłaty zostanie policzona jako kwoty kolejnych przelewów i przez najbliższe 3 miesiące nie muszę się martwić o kredyt bo będzie automatycznie zaliczone. Pieniędzy też nie musiałem wypłacać a mój przyjazd był niepotrzebny. Zrobiłem nadaremnie ok 70 km tylko dlatego, że pani nie chciała udzielić mi informacji przez telefon i kazała przyjechać. Moim zdaniem nie znała jej i dziwi mnie, że się nie przygotowała do mojej wizyty.