Opinia użytkownika: Marzena_25
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Trzy miesiące temu spłaciłam kartę kredytową Maxima z zamiarem jej zlikwidowania. W zamian skorzystałam z innej, korzystniejszej oferty tego banku. Wyzerowałam saldo, ale konsultant zauważył, że karta ma jeszcze ponad roczny termin ważności i zasugerował tę spłaconą kartę zatrzymać "na wszelki wypadek". Nie dodał, że w 2-gim roku użytkowania naliczona zostanie opłata za posiadanie karty, chociaż miał świadomość, że zdecydowałam się na inny produkt tego banku (Visa Silver), bo z poprzedniego nie będę już korzystać. Po 2 miesiącach bank przysłał mi wezwanie do zapłaty 30 zł za posiadanie karty plus 15 zł za koszty wezwania. Na koncie karty było kilka tysięcy dostępnych środków, z których można było pobrać stosowną roczną opłatę.