Opinia użytkownika: Magdalena_124
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: To jest bank w którym mam własne konto, dosyć często w nim bywam wpłacając gotówkę, ale dzisiaj chciałam otrzymać potwierdzenie posiadania - otwarcia rachunku. Dodam ,że zawsze byłam zadowolona z obsługi pani kasjerki p. Honoraty i starszych jej koleżanek szybko, mino kolejek bo są tylko dwie kasy. Z obsługi klienta indywidualnego również byłam zadowolona - uruchamiałam bankowość internetową było ok, ale dzisiaj dwie panie obsługiwały petentów jedna siedziała blondynka dłuższe włosy,młoda ( stanowisko po wejściu na salę po lewej stronie), siedziała bezczynnie rozmawiała ze stażystką wysyłała ją po zakupy. Widziała że stoję i za mną jest kolejka. Nie zareagowała dopiero jak stażystka wyszła z listą zakupów po za bank pani zauważyła że zrobiła się kolejka. Chciałam uzyskać poświadczenie otwarcia rachunku, chodziło mi o nazwisko i nr konta, p[ani dała mi tylko wydruk z nr konta bez moich danych , nazwiska, adresu. Zmieniłam placówkę ze Szczecina na Stargard a w Szczecinie przy założeniu konta otrzymałam do umowy na osobnej kartce potwierdzenie posiadania rachunku. Pani w BPH Stargard stwierdziła, że nic innego nie może mi dać. Sądzę że nawet jej się nie chciało zapytać koleżanek obok. Ta kobieta była bardziej zajęta wchodzącą do pracy koleżanką bo zaczęły rozmawiać, czy ta koleżanka była u fryzjera, itp. a ja siedziałam i słuchałam. Przecież byłam tylko klientem, a nie koleżanką z pracy.