Opinia użytkownika: Ania_3
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Weszłam do sklepu H&M chcąc zakupić parasolkę. Po krótkim rozejrzeniu się po sklepie nie mogłam ich znaleźć-niestety nikt nie podszedł i nie spytał w czym może pomóc, mimo iż jest to dość duży sklep. Spędzając tam 15 min i oglądając ubrania, znalazłam parasolki. Otworzyłam ją i stwierdziłam, że kiedy wyjdę na deszcz oraz wiatr, niestety może się złamać. Postanowiłam zapytać kogoś z obsługi czy będzie to podlegać reklamacji. Kolejne 5 min szukałam kogoś z obsługi, po czym wypatrzyłam 3 dziewczyny tam pracujące(domyśliłam się po stroju). Rozmawiały z jakimś znajomym. Gdy podeszłam do nich, niechętnie przerwały rozmowę, co było widać po nietęgiej minie. Odpowiedziała na moje pytanie, że niestety taka wada nie podlega reklamacji. Ponadto dziwnie na mnie popatrzyła,że o to pytam. Następnie zdecydowałam, że obsługa jest niemiła i nie kupiłam parasolki.