Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Dnia 9.08.2008 miałam montowaną antenę satelitarną Polsatu Cyfrowego. Monter przyniósł podpisaną umowę, na której był błąd w nazwisku. Stwierdził jednak, że nie ma to znaczenia, gdyż adres się zgadza, natomiast błąd mogę zgłosić telefonicznie w miejscu, gdzie zamawiałam usługę, a na swoim egzemplarzu poprawić. Do sprawy wróciłam przed dokonywaniem pierwszej wpłaty za abonament, gdyż obawiałam się, czy wpłata zostanie właściwie zaksięgowana. Wykonałam telefon do sklepu, gdzie zamawiałam założenie anteny, jednak nie zostałam obsłużona, gdyż poinformowano mnie, że to jest sklep, który przyjmuje zamówienia, a błąd należy zgłosić u operatora. Niestety rozmowa telefoniczna z operatorem jest niewykonalna. Wielokrotne próby łączenia się zaskutkowały jedynie automatyczną informacją, że wszystkie linie są zajęte i jestem ... (tu podano liczbę oczekujących) - najkrótsza lista oczekujących to były 34 osoby. Moim zdaniem sklep, gdzie została spisana ze mną umowa, powinien do końca pośredniczyć w obsłudze klienta, gdyż błąd powstał u nich przy wypełnianiu druku. Poza tym - jest pośrednikiem pomiędzy klientem a operatorem telewizyjnym i nie powinien ograniczać się tylko do "złapania klienta", ale również zapewnić obsługę posprzedażną. Niestety, tego typu placówki uważają, że klient pozostanie ich klientem, gdyż jest do tego zmuszony narzuconą 2-letnią umową.