Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Kolejnym bankiem, z którego usług korzystam jest POLBANK. Bank ten wybrałam ze względu na kredyt mieszkaniowy. Oferta była korzystna, ale obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim bankowość elektroniczna jest wg mnie niedopracowana. Strona internetowa Polbanku często jest niedostępna, pojawiają się problemy z zalogowaniem na konto. Bardzo nie podoba mi się fakt, że hasło do logowania zmienia się co kilka miesięcy i może to spowodować naprawdę duże problemy. Bardzo słabe zabezpieczenie to największy minus bankowości elektronicznej w POLBANKU. Jest tylko certyfikat, nie ma karty z kodami, nie ma innego rodzaju zabezpieczenia, np. w postaci Tokena. Jest to dla mnie nie do przyjęcia, dlatego mimo wysokiego oprocentowania lokat nie trzymam na tym koncie gotówki, wpłacam tylko kwotę kredytu na kilka dni przed pobraniem jej przez bank. Bank spóźnia się z przesyłaniem co trzy miesięcy kolejnego naliczenia rat, sama muszę dzwonić i ponaglać. Nie poleciłabym POLBANKU innym klientom, właśnie ze względu na fatalna obsługę.