Opinia użytkownika: Paulina_45
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W dniu 26.09.2008r. o godzinie 12:50 udałam się do banku ING Bank Śląski w calu zmiany kodu pin do karty, ponieważ go zapomniałam. Po wejściu do budynku i rozejrzeniu się, spostrzegłam automat wydający numerki , pobrałam jeden i udałam się w miejsca w których oczekiwałam na swoją kolej. Przede mną obsługiwano jeszcze dwie osoby, czas jaki oczekiałam wysonił ok. 10 min. Pracownik banku poprosił mnie o okazanie dowodu osobistego i podanie kilku danych w celu sprawdzenia mojej tożsamości. Poinformowałam go iż chcę zmienić kod pin do mojej karty debetowej. Doradca klienta detalicznego zaproponował mi zmiane kodu pin w bankomacie, jednakże kiedy oznajmiłam że nie znam aktualnego kodu pin zaproponował mi zamkniecia karty i otworznie nowej. Cała operacja została przeprowadzina przez niego bardzo sprawnie. Pracownik banku zaproponował mi otwarcie od razu nowej karty, jednak ja zdecydowałam się na wybur indywidualnego wizerunku z własnym zdjęcie. Poinformowano mnie że mogę w tym celu skorzystać z internetowej strony banku i zaraz po zaktualnizowaniu danych o zamknięciu karty będe mogła otworzyć nowa kartę. Pracownik banku poprosił o podpisanie wniosku w dwóch kopiach, pożegnał mnie i po ok. 10 min od podejścia do stanowiska mogłam opuścić budynek banku.