Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: mFinanse

Treść opinii: Wizytę złożyłam w punkcie mBanku znajdującym się w pasażu Tesco w Rzeszowie. Po podejściu do stanowiska doradcy zostałam powitana. Doradczyni z własnej inicjatywy rozpoczęła rozmowę pytaniem: "W czym mogę doradzić?". Byłam zainteresowana ofertą karty kredytowej, która przyszła do mnie pocztą. Doradczyni miała problem ze stwierdzeniem czy jestem już klientką banku czy nie. Koleżanka znajdująca się obok stwierdzała, że skoro dostałam ofertę to na pewno już kiedyś korzystałam z usług banku, a oferta przyszła z centrali. Dopiero wtedy nawiązała się właściwa rozmowa handlowa. Sprzedawczyni zbadała moje potrzeby i oczekiwania co do karty kredytowej. Pytała o wysokość limitu jaki mnie interesuje jak również o to, co dla mnie jest ważne przy korzystaniu z karty kredytowej itp. Posługiwała się językiem korzyści, mówiąc o tym jakie będę miała ułatwienia w życiu codziennym, korzystając z karty kredytowej (np. zakup biletów lotniczych, korzystanie z licznych bankomatów na terenie Polski bez prowizji itp.). Doradczyni w trakcie rozmowy była chętna do pomocy, potrafiła w sposób zrozumiały wyrażać się, zachowywała. Zachęciła mnie do tego bym przyniosła ofertę listowną, którą otrzymałam od banku po to aby wraz ze mną dokładnie ją przeanalizować. Doradczyni poprosiła mnie o kontakt aby w razie potrzeby móc się ze mną skontaktować i mi pomóc. Podczas finalizacji został wręczony mi katalog produktów, zostałam poinformowana o rabatach jakie będę miała w poszczególnych sklepach, korzystając z karty kredytowej. Doradczyni podziękowała mi za rozmowę i zaprosiła do ponownej wizyty. W związku z powyższym moja ocena jakości obsługi jest dobra.