Opinia użytkownika: Justyna_100
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Oceniając sklep typu hipermarket lub market wyznaczyłam sobie kilka kryteriów, elementów, na które zwracałam szczególną uwagę i które składają się na całościową ocenę danego miejsca. Moje kryteria to: 1. Czystość na sklepie, zapach, zwracam szczególną uwagę na stoisko warzywne. Oceniłam na 4, jest czysto, w zasadzie nie pachnie, koło stoiska z warzywami podłoga była przybrudzona. 2.Czy towar jest poukładany, czy nie ma żadnych braków na półkach. Ocena 5, towar był równiutko poukładany, nie było żadnych dziur na półkach. 3. Czy towar jest dobrze opisany i czy metki z cenami są ułożone bezpośrednio przy produkcie. Ocena 3 gdyż często ceny produktów znajdujących się na półkach nie były dobrze dopasowane, trzeba się dobrze wczytać, żeby znaleźć cenę szukanego towaru, natomiast na pieczywie sytuacja wygląda jeszcze gorzej. 4. Czy obsługa na stanowiskach np. mięsnych jest szybka i miła. Ocena 4: panie miłe, chętnie doradzają. 5. Jakość obsługi na kasach, jak również czy ilość otwartych kas jest dostosowana do ilości klientów. 4,5. Pani kasjerka miła, szybka obsługa, ale o jedną kasę było za mało, robiła się kolejka.