Opinia użytkownika: Lidia_8
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Oddział zlokalizowany jest w samym centrum Prudnika, wiec lokalizację uznać można za bardzo dobrą. Oznakowanie oddziału również oceniam bardzo pozytywnie. Wyposażenie wnętrza sprawia przyjazne wrażenie dla klienta. Zauważyć można brak wdrożonych jakichkolwiek standardów dotyczących ubioru pracowników w placówce. W momencie wizyty na sali operacyjnej znajdowało się 3 pracowników (stanowisk pracy 5). Po wejściu do oddziału dało się zauważyć bierne oczekiwanie pracowników na klienta. Żadna z pracownic nie obsługiwała klienta w trakcie mojej wizyty w placówce. Bezpośrednim moim celem wizyty w banku było pobranie gotówki. Mimo, iż nie posiadam karty do bankomatu nie zaproponowano mi jej. Nie zaproponowano również żadnego produktu np. lokaty, mimo zdeponowanych środków na ROR. Kasjerka nie wykazała jakiegokolwiek zachowania pro-sprzedażowego. Zagadnęłam więc sama kasjerkę na temat kredytu gotówkowego oferowanego przez bank (przy kasie ustawiono niewielki plakat z napisem "zapytaj o kredyt gotówkowy"). Kasjerka nie wykazała jednak zainteresowania udzieleniem jakichkolwiek informacji. Swoje czynności realizowała rutynowo, nie wykazując szczególnej uprzejmości ani szybkości. Informacja uzyskana od kasjerki, to "proszę sobie poczytać" i wręczenie ulotki. Ponadto jedna z pracownic przysłuchiwała się rozmowie i nie nawiązała kontaktu w celu włączenia się do rozmowy i przejęcia klienta. Uważam, iż kasjerka nie znała atrybutów produktu, nie potrafiła przedstawić zalet kredytu, nie zaoferowała pomocy przy wypełnianiu dokumentów, nie poinformowała o czasie oczekiwania na kredyt czy chociażby o możliwościach uzyskania takiego kredytu (np. czy posiadam zdolność kredytową, jakie dokumenty powinnam dostarczyć).