Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Opcja obsługi konta przez internet została wprowadzona przez Euro Bank stosunkowo niedawno (zbyt późno w stosunku do oczekiwań). Jednak internetowa wersja konta kusi znacznie wyższym oprocentowaniem w stosunku do wersji tradycyjnej, więc się na nią decyduję. Po około 20-minutowych formalnościach w banku otwieram stronę i usiłuję się zalogować, korzystając z nowo otrzymanego tokena (99 groszy za miesiąc). I tu od razu przykra niespodzianka: strona w ogóle się nie chce otworzyć bez zainstalowania odpowiednich plug-inów. Tracę więc 25 minut na ściąganie plug-ina (przecież jakoś trzeba tę stronę otworzyć), zamykanie całkowite przeglądarki, ponowne otwieranie komputera. Przy okazji antywirus sygnalizuje, że znalazł w pliku z plug-inem jakieś wirusy, z którymi walczy dobre trzy minuty. W końcu jednak wszystko się udaje i otwieram stronę Euro Banku. Łatwo znajduję miejsce gdzie powinienem się zalogować, a następnie z lekką obawą wpisuję kod z tokena. Działa! Wykonuję dla wprawy dwa zaległe przelewy. Odbiorcy przelewów są później dostępni, nie trzeba więc za każdym razem skrupulatnie przepisywać numeru konta. Token musi być ciągle pod ręką, ponieważ serwer domaga się kodów nie tylko w czasie logowania, ale również przy każdym przelewie i pokazaniu wyciągu. Ogólnie przyznać trzeba, że strona jest zbudowana bardzo poprawnie, wejścia do wszystkich rodzaju usług są dobrze oznaczone, a główny panel jest ciągle pod ręką i nie trzeba wędrować od jednej usługi do drugiej poprzez stronę główną. Mocno wyeksponowane są plusy każdej z ofert i usług (choć pro forma minusy też gdzieś powinny być), a także podręczny kalkulator ułatwiający wyliczenie wysokości rat czy opłat. Czytelność strony bardzo wysoka.