Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłam placówkę Polbanku w celu zmiany lokaty pieniężnej. Po wejściu zauważyłam, iż wszyscy pracownicy obsługujący klientów indywidualnych są zajęci, więc usiadłam, aby zaczekać na swoja kolej. Nie musiałam jednak długo czekać, gdyż pracownik obsługujący klientów biznesowych powiedział, że się mną zajmie. Byłam zaskoczona, bo doświadczyłam już w tym banku długiego oczekiwania w kolejce, kiedy to tylko jedna osoba zajmowała się "zwykłymi" klientami, podczas gdy u "biznesowych" żadnego klienta i komplet pracowników. Pan Tomasz Łyko, który mnie obsługiwał to moim zdaniem bardzo dobry doradca klienta (zajmował się moimi sprawami już drugi raz). Jest to osoba bardzo sympatyczna, dowcipna, kompetentna i potrafiąca spojrzeć na sprawę od strony klienta. Na pochwałę zasługuje również pan, który zwykle obsługuje kasę. Myślę, że dzięki tym dwóm panom placówka dużo zyskuje, gdyż moje doświadczenia z innymi pracownikami tego banku - zwłaszcza z paniami - są mniej sympatyczne, głównie wynikające chyba z ich braku kompetencji oraz ich "gorszych dni".