Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Na stronie banku przeczytałam następujący tekst: "Jesteśmy bankiem dla każdego człowieka, serdecznym i ludzkim, zaskakującym swoją otwartością i życzliwością przy każdym kontakcie". Niestety, szybko się przekonałam, że jest to nieprawda. Zgłosiłam się do placówki (przy ul. Grójeckiej 53/57). Chciałam założyć konto i okazało się, że jedna z pracownic - blondynka z długimi włosami, w wieku ok. 24-27 lat, średniej budowy ciała, niska - odmówiła mi założenia konta. Uzasadniła to faktem, że jest już godzina 17.45. Powiedziała, że to długo trwa a ona zaraz będzie zamykać. Z braku odpowiedniej informacji (np. że bank nie obsługuje klientów od określonej godziny) lub po prostu z lenistwa straciłam czas, bo mogłam w tym czasie udać się do innego banku, w którym obsłużenie klienta przed zamknięciem placówki nie stanowiłoby problemu, a pracownicy nie uciekaliby od swoich obowiązków. Poczułam się jak intruz w banku, który miał mnie zaskoczyć swoja otwartością i życzliwością przy każdym kontakcie...