Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magda_7

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Tu chyba najłatwiej całe zdarzenie opisać w punktach (nadmieniam, że to nie ja byłam osobą kupującą): 1) lipiec br. - złożenie zamówienia na przedsprzedaż limitowanej edycji płyty (wersja deluxe) za 389,99 2) niemalże zawał serca po informacji, iż zamówienie będzie zrealizowane w okolicy 22 września, 10 dni po premierze (mimo hasła reklamowego: "tylko u nas w dniu premiery!") - sytuacja szybko opanowana (wyjaśnienia BOK: tak działa system, płyta będzie w dniu premiery), uff! 3) 12 września br. - odbiór zamówionego towaru, zapłacenie kwoty z pkt. (1) 4) rozpakowanie towaru, co prawda część kartek niekompletna, ale to akurat nie wina sklepu (wada nie do stwierdzenia bez otwarcia szczelnie zapakowanego towaru) 5) Okolice 15 września br. - przypadkiem zauważono fakt (nagłej?!?) obniżki ceny o blisko 60PLN! Czyli płacąc za towar w przedsprzedaży płacimy więcej? Sytuacja bez precedensu, w nie tak krótkim życiu danego kupującego. 6) Niezwłoczny kontakt z BOK i zgłoszenie reklamacji 7) Informacja zwrotna z BOK o treści, którą można podsumować: "to nie nasza wina, ceny ustala dystrybutor". Żadnego "Przepraszam" oraz chęci zadośćuczynienia oszukanemu (a jakże!) klientowi 8) Ponowne wysłanie informacji do BOK z zapytaniem, czy to jest oficjalna i ostateczna opinia Empik.com, zapytanie, czy w takim razie przesłać sprawę do UOKiK. 9) Odpowiedź z BOK: "Jedyną formą rekompensaty jest zniżka przy kolejnych zakupach" 10) Odpowiedź do BOK (od litościwego klienta): "Ok, jeśli w wysokości przynajmniej 50PLN 11) Odpowiedź z BOK: "Oczywiście, w dwóch bonach po 25PLN, przy każdorazowym zakupie o wartości powyżej 60PLN" 12) Odpowiedź do BOK (od litościwego, aczkolwiek nieco podirytowanego klienta): "Ok, proszę o podanie kodów zniżkowych" 13) Odpowiedź z BOK: "Proszę bardzo, są one ważne do 29.09.2008" 14) Odpowiedź do BOK (od... klienta): "Nie jest realne, żebym zamówił coś o takiej wartości w tak krótkim czasie" 15) Odpowiedź z BOK: "Bardzo mi przykro, nie mogę przedłużyć czasu ważności kodów" 16) Pilne i szybkie śledzenie oferty Empik.com, celem uratowania szansy odzyskania przepłaconych pieniędzy, choćby w formie rabatu na zakup potrzebnego (choć może nie tak pilnie) towaru. Bareja się kłania, drodzy Państwo...