Opinia użytkownika: Krzysztof_102
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wszedłem do sklepu (było w nim wtedy ośmiu klientów), pani przy kasie była zajęta zapiskami i nie zwróciła uwagi na moje wejście. Jednak po kilku minutach mojego spaceru między półkami podeszła do mnie, mówiąc "dzień dobry, w czym mogę pomóc?". W sklepie było w tym czasie ok. 10 osób. Powierzchnia sklepu jest naprawdę spora. A z obsługi była tylko jedna osoba (po kilku minutach doszła druga). W związku z tym sytuacja z podejściem ekspedientki i przywitaniem się ze mną po kilku minutach mojego pobytu w sklepie wydaje mi się godna pochwały. Poprosiłem sprzedawczynię (kobieta, ok. 40 lat, kulturalna, miła, elegancka) o dość nietypowy fason buta - udało jej się znaleźć coś, co mogłoby mnie zainteresować. Przymierzyłem, oddałem, zostałem pożegnany z uśmiechem.