Opinia użytkownika: Sylwia_21
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Otrzymałam telefon z centrali banku, że nie wpłynęła płatność za spłatę kredytu i bank nalicza odsetki. Zapytałam, czy rzeczywiście, gdyż byłam pewna, że z mojej strony pieniądze na koncie zostały zabezpieczone. Dostałam potwierdzenie, wiec wyjaśniłam, że wina z pewnością nie leży po mojej stronie, tylko banku, gdyż był podpisywany aneks do umowy kredytowej, który zmieniał numer konta. Pani poprosiła mnie abym pojechała do oddziału banku i wyjaśniła sytuację. Odmówiłam, podając wszystkie dane sprawy i sugerując, że to bank powinien wyjaśnić sytuację, gdyż z mojej strony dopełniłam wszelkich formalności. Poproszono mnie abym się skontaktowała telefonicznie z oddziałem, ale tez odmówiłam tłumacząc się tym samym argumentem. Wobec tego telefonistka obiecała zadzwonić do oddziału sama i wyjaśnić sprawę. Poprosiłam o telefon z informacja w następnym dniu. Czekam do jutra.