Opinia użytkownika: Anna_276
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Mój dzisiejszy kontakt polegał jedynie na wpłaceniu pieniędzy na konto. Wszystko poszło szybko i sprawnie dzięki temu, że wpłatomat był sprawny. Gdyby go nie było, to aby wpłacić pieniądze musiałabym jechać do Torunia. Dużym plusem jest brak kolejek do banko- czy wpłatomatu. W razie awarii internetu w domu można na miejscu wszystko także załatwić przez internet (albo zrobić to przekazem pocztowym). Niestety, minusem jest mała ilość bankomatów w Grudziądzu (tylko w tej placówce). Podczas awarii nie ma szans na wypłacenie pieniędzy bez prowizji. Miałam kiedyś taką sytuację. Pani zapewniła mnie, że bez prowizji będę mogła wypłacić w bankomacie EURONET-u, jednakże po wypłacie okazało się, że nie jest to prawdą. Zapłaciłam tylko złotówkę prowizji, ale liczy się fakt, niezgodny z zapewnieniami. Jednak co do informacji to pani była na tyle uprzejma, że wzięła ode mnie nr telefonu, aby w razie naprawy szybko mnie o tym powiadomić. Co prawda wiadomość o sprawnym bankomacie dostałam po południu i się już nie przydała lecz zaangażowanie i chęć pomocy była istotna.