Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu 23 września weszłam do sklepu obuwniczego Deichmann we Włocławku, przy supermarkecie Kaufland. Było dość dużo klientów, natomiast panie zajmujące się obsługą klientów nie były pomocne i raczej były zajęte same sobą, poza jedną, która pracowała na stanowisku z kasą. Miałam zamiar kupić buty dla dziecka, przy tej części sklepu stały dwie osoby z obsługi i dość burzliwie dyskutowały (chyba o sprawach prywatnych). Około 10 minut szukałam odpowiedniego modelu butów jak i numeru buta odpowiedniego dla mojego dziecka, było to widoczne, że nie mogę znaleźć butów, które by mi odpowiadały, jednakże kompletnie nikt nie zainteresował się tym, żeby spróbować pomóc. W sklepie było bardzo gorąco, dziecko zaczęło się niecierpliwić więc opuściliśmy sklep bez zakupów i z niemiłym doświadczeniem.