Opinia użytkownika: Joanna_174
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Na infolinię (42 6838232) banku PKO SA zadzwoniłam w celu wyjaśnienia sprawy przelewu, który pomimo autoryzacji nie został zrealizowany. Na połączenie z operatorem nie musiałam długo czekać gdyż po drugim sygnale zgłosił się pracownik infolinii. Po przedstawieniu mu mojego problemu poprosił mnie o podanie numeru klienta oraz PIN. Niestety, nr PIN nie pamiętałam, ani nie miałam go aktualnie przy sobie więc pracownik od razu zaproponował, że ktoś do mnie oddzwoni, na mój nr kontaktowy. Poprosił mnie tylko o podanie, o której godzinie może ktoś się ze mną skontaktować. Oprócz tego podał mi kilka zakładek, gdzie powinna być informacja o moim niezrealizowanym przelewie, oraz poradził, iż w razie problemów mogę podejść do najbliższego oddziału banku, gdzie mogę wszystko od razu wyjaśnić. Oczywiście idąc za wskazówkami pracownika infolinii znalazłam błąd jaki popełniłam (wyczerpany limit) i dowiedziałam się, dlaczego mój przelew nie został przez bank zrealizowany. Pracownik był bardzo rzeczowy i sądząc po jego wypowiedziach znał się na swojej pracy.