Opinia użytkownika: Paweł_154
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Posiadam kartę kredytową w Millennium. Zdarzyło mi się, że minimalną kwotę do zapłaty zapłaciłem dosłownie dzień po terminie. Na kolejnym wyciągu okazało się, że za to opóźnienie zostałem obciążony karą w wysokości 40 zł. Uznałem, że tak musi być i nic z tym nie zrobiłem. Po jakimś czasie chciałem zrezygnować z użytkowania karty, zgłosiłem taką dyspozycję do punktu. Po kilku dniach zadzwoniła do mnie bardzo miła pani z Call Center Banku i zapytała się o powód rezygnacji z karty. Po krótkiej rozmowie pomyślałem, że "wypomnę" kwestię naliczenia kary za 1-dniowe opóźnienie w spłacie. Konsultantka była tak miła, że zwróciła mi opłatę, do tego zniosła opłatę za użytkowanie karty na kolejny rok. Po takiej propozycji nie pozostało mi nic innego jak pozostawić kartę, co też uczyniłem.